Länge sedan sist

Nu är det snart en månad sedan jag skrev sist. Det har inte hänt så mycket och ändå har hur mycket som helst skett!!
Jag har varit i Kiruna och ätit glass och umgåtts med vänner och familj. Tack för en fin vecka!! 
Därefter åkte jag vidare till Reading i en vecka. Mötte Sudha, Mara och Shilan med fler. Och åt ingen glass, men fick ett besök till Southampton och Ikea. Inte dåligt det inte! 

    

Tampopo hade sjukt, sjukt, god asiatisk mat!!  
Därefter bar det vidare mot Stockholm varpå jag träffat Lewar, Jessie, Anna och alla Annas underbara vänner och bekanta! Superdagar med superväder! Kan inte tacka er nog mycket. Där åt jag också glass (såklart) men besökte inte IKEA.     
Glass från Glassbaren. Oslagbart. De måste göra dem på plats för det var utomordentligt fantastiskt. Satt sedan vid Nybrokajen och nöjt tillsammans med Jessie och kollade på Söder mitt emot.
Så en vecka senare sitter jag och väntar på Arlanda på flyget tillbaka till Aberdeen. Tack alla mysmänniskor på vägen under min lilla minisemester! Nästa plan för två veckor är att bänka mig med alla fångar i Orange is the New Black och hinna se alla episoder medan Netflix är gratis hehe :p 
Ha en bra dag allesammans!

About mariaaberdeen

Good morning ladies and gentlemen!!! This is my third blog portal, but ain't that third one the magic touch, eeyy??? This blog will mainly be in Swedish because I have promised my nan that she shall be able to see into my Aberdonian way of life, but when I travel back to Sweden peeps, then you can follow my life behind the curtains of the North of Scandinavia, in the country that's forgotten between (rich oil) Norway and Finland (yeah, the only Euro nation in Scandinavia). Så, på svenska till alla er andra som må tänkas finna ett litet intresse i denna blogg (hoppas ni behåller intresset också). Min förra bloggportal slutade fungera och nu prövar jag på den tredje sajten. Men det är ju på tredje försöket det vill sig, det vet väl alla?? ;P Hoppas ni lär er något, förundras eller bara anser mig lite knäpp -så länge jag får engagera någon cell i era levande organ blir jag glad. Ha en bra dag mina kära och enjoy!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment